Dlaczego my?

Dlaczego warto skorzystać z usług konsultanta ślubnego?

Monika Olszanowska Organizacja Wesel Poznań Yesfest

Mam na imię Monika i jestem certyfikowanym wedding plannerem. Swoje kilkunastoletnie doświadczenie w reklamie, marketingu i organizacji eventów, postanowiłam połączyć z tym, co kocham i co stanowi moją największą pasję – z planowaniem i organizacją niezwykłych, niezapomnianych ślubów. W ten sposób powstała firma YESFEST, której główną misją jest pomaganie Wam w przejściu przez wszystkie etapy niezwykle trudnego wyzwania, jakim jest organizacja ślubu i przyjęcia weselnego. Od początku swojej działalności skupiam się na tym, by powierzone mi zadania realizować w sposób kompleksowy i profesjonalny, abyście zarówno podczas przygotowań, jak i w dniu Waszego ślubu nie musieli o nic się martwić.

  • Doradzam, bo mam doświadczenie i pragnę się nim dzielić,
  • Konsultuję, bo Wasza opinia i satysfakcja są dla mnie najważniejsze,
  • Realizuję, bo szybkie i skuteczne działanie to moja specjalność!

Dzięki temu, że potrafię wyczuć oczekiwania moich klientów, jestem w stanie pomóc Wam na każdym etapie przygotowań do ślubu. Zapewniam usługi na ekskluzywnym, niespotykanym do tej pory poziomie, a dzięki temu, że w każde zadanie angażuje się osobiście, możecie być pewni, że nic nie umknie mojej kontroli. Każdy, nawet najdrobniejszy punkt programu planuję z dużym wyprzedzeniem, opracowując różne warianty tak, by uniknąć niespodziewanych sytuacji.

Otaczam się wyłącznie najwyższej klasy profesjonalistami, gdyż wiem, że tylko w ten sposób jestem w stanie zapewnić moim klientom najwyższy standard usług, na który zasługują. Moich współpracowników znam od wielu lat, a dzięki wzajemnemu zaufaniu, jesteśmy w stanie zagwarantować kompleksową oprawę ceremonii ślubnej oraz przyjęcia weselnego.
Jestem osobą pełną empatii i zrozumienia. W kontaktach z klientami preferuję dialog i jestem otwarta na ich sugestie. Jeśli tylko zapragniecie, wezmę na swoje barki trud związany z planowaniem ślubu i przyjęcia weselnego według ustalonego wspólnie z Wami scenariusza.

Moją wielką pasją jest moda ślubna. Z prawdziwą namiętnością śledzę najnowsze trendy, a dzięki moim profesjonalnym poradom, możecie być pewni, że Wasz wspaniały wygląd w dniu ślubu na długo pozostanie w pamięci gości i zrobi na nich ogromne wrażenie.

Interesuję się również architekturą wnętrz, dlatego z ogromną przyjemnością zajmę się dla Was wyborem lokalu, jego wystrojem i nadaniem mu magicznej atmosfery. Możecie powierzyć mi także dobór menu, czy stworzenie wyjątkowych zaproszeń. Doradzę Wam w wyborze zespołu muzycznego, konferansjera i fotografa oraz zajmę się pozostałymi punktami programu, dzięki którym Wasz ślub będzie niezapomniany.

Firma YESFEST powstała z myślą o Was. Wasze szczęście jest naszym szczęściem. Możecie nam zaufać, a obiecujemy, że nie zawiedziemy Was nawet wtedy, gdy zlecicie nam najbardziej nieszablonowe zadania. Zapraszamy do kontaktu. Wspólnie możemy zorganizować ślub Waszych marzeń.